Preguntes freqüents (FAQS)
Respostes a preguntes freqüents
- Com verifico el meu compte?
- M'he oblidat de la contrasenya o no em funciona, què puc fer?
- Com puc canviar...
- Tinc un dubte | Vull reportar una incidència
- Necessito telèfon mòbil o accés a internet per poder participar?
- Per a què serveix verificar el meu compte?
- No estic empadronat a Olèrdola. Puc participar?
- Com creo un compte de participant?
- No em funciona la verificació de residència
- No aconsegueixo crear el meu compte correctament
No em funciona la verificació de residència
Comprova les possibilitats següents:
- Has posat el DNI o document amb tots els caràcters junts, incloent-hi la lletra al final en majúscules?
- Estàs segur que estàs empadronat al municipi d'Olèrdola?
- Potser hi ha algun problema amb les teves dades en el registre d'empadronament. Fes la consulta d'empadronament a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament i confirma que la teva informació del Padró és correcta.