Consulta pública prèvia a l'aprovació del reglament municipal de teleassistència
#olerdolaparticipa2021 Reglament municipal de teleassistència
Fases del procés
-
103/03/2021 - 17/03/2021
Recollida de propostes i opinions
D’acord amb allò establert a l’article 133 de la Llei 39/2015, d'1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, amb l’objectiu de millorar la participació dels ciutadans en el procediment d’elaboració de normes, i amb caràcter previ a l'aprovació del Reglament de teleassistència, es duu a terme aquesta consulta que estarà activa fins el 16 de març de 2021
Les propostes es presentaran principalment via telemàtica mitjançant la plataforma web http://decidim-olerdola.diba.cat. Excepcionalment, es podrà presentar de manera presencial a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament d’Olèrdola; en aquest últim cas, caldrà demanar cita prèvia a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament (938903502), en horari de dilluns a divendres de 07:30 a 14:00 hores.
-
217/03/2021 - 31/03/2021
Avaluació de les propostes presentades
L'Ajuntament avaluarà les propostes presentades en la fase de participació i estudiarà de quina manera queden reflectides en el Reglament de teleassistència
-
301/04/2021 - 31/10/2021
Retorn
Es farà el retorn a la ciutadania de les propostes presentades en la fase de participació i de quina manera queden reflectides en el Reglament de teleassistència