Consulta pública prèvia a l'aprovació d'una ordenança municipal reguladora de les mesures aplicables a l'abastament d'aigua potable i als usos de l'aigua en situació de sequera
#olerdolaparticipa2024 Ordenança reguladora de mesures d'abastament i usos d'aigua en situació de sequera
Fases del procés
-
119/02/2024 - 05/03/2024
Recollida de propostes i opinions
D’acord amb allò establert a l’article 133 de la Llei 39/2015, d'1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, amb l’objectiu de millorar la participació de la ciutadania en el procediment d’elaboració de normes, i amb caràcter previ a l'aprovació d'una ordenança municipal reguladora de les mesures aplicables a l'abastament d'aigua potable i als usos de l'aigua en situació de sequera, es duu a terme aquesta consulta pública prèvia que estarà activa des del dia 20/02/2024 i fins el dia 05/03/2024, ambdós inclosos.
Les propostes es presentaran principalment via telemàtica mitjançant la plataforma web https://participa311-olerdola.diba.cat.
Alternativament, també es podrà presentar de manera presencial a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament d’Olèrdola o mitjançant qualsevol altre forma establerta en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre. En el cas de presentar les propostes presencialment, caldrà demanar cita prèvia a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament (938903502), en horari de dilluns a divendres de 07:30 a 14:00 hores.
-
206/03/2024 - 25/03/2024
Avaluació de les propostes presentades
L'Ajuntament, a través de la comissió d’Estudi encarregada de redactar l’Ordenança municipal reguladora de les mesures aplicables a l’ abastament d’aigua i als usos de l’aigua en situació de sequera d’Olèrdola, creada per decret de l'Alcaldia 129/2024, de 16 de febrer, avaluarà les propostes presentades en la fase de participació i donarà resposta als/les participants.
La composició de la comissió d'estudi és la següent:
L’Alcaldessa que la presidirà, o regidor/a en qui delegui
- El portaveu de cada grup polític municipal, o regidor/a suplent.
- El personal tècnic següent:
- Mireia Marin Talarn, Tècnica d’Administració General
- Anna Rovira Matas, Arquitecta Municipal
- Jaume Torta Corral, Enginyer Municipal
- Pau Ortínez Martí, cap d’explotació del servei d’aigua d’Olèrdola
- Cristina Badell Palau, Tècnica de Medi Ambient
- Salvi Vendrell Riera, Tècnic mig de Participació Ciutadana
-
326/03/2024 - 30/06/2024
Fase de retorn informatiu i avaluació de l'experiència participativa
Es farà el retorn a la ciutadania de les propostes presentades en la fase de participació i de quina manera queden reflectides en l'ordenança.
Així mateix, un cop finalitzada la fase participativa s’habilitarà una enquesta de satisfacció global amb el procés participatiu que es remetrà de forma individualitzada a totes aquelles persones participants que hagin acceptat rebre comunicacions relatives amb el procés. Aquesta enquesta també estarà disponible a través de la web de participació ciutadana.
El resultat de l’enquesta de satisfacció serà publicat de manera agregada i anonimitzada a la web de participació ciutadana de l’Ajuntament.